Söndag 10 Maj 2009

Idag har jag sovit till 11 och sen så blev det att kliva upp och sen så blev det att fixa sig och sen blev det att ringa amanda & Johanna och fråga om vi skulle hitta på något och det skulle vi så då tog jag och for te gve och gissa vem som var på bussen om inte lill bögen och några andra...  Men så blev det iallafall att man for te dollar med Johanna,Amanda,Sanzida och Karro och det var fan skojj och sen blev det att man tog och for te malmberget och sen så när vi var här i malmpa så tog vi och gick te sporthallen som var stängd men så gick vi in ditt och så var B hallen(Gymnastiksal) och så blev det att man var där och hade det roligt tillsammans och sen så var vi där i en timme ungefär och så kom en kvinna ditt så då stack vi där ifrån för dem skulle ha nå pas där xD hahah xD sen så blev det att gå te fokus och försöka lista ut koden men det gick inte :/ så då sket vi i det så då tog vi och gick mot lägerheterna här vid mig och kolla på rutan johanna krossade sen så tog vi och gick te en annan fastudörr och sen så tog sanne en sten som hon kastade mot den fastudörren men den gick inte sönder för att den stenen var så liten så då sket vi i det också så gick vi och väntade på busshålplatsen efter bussen men då medans vi väntade så tog jag och johanna och amanda och välte en sylt för att det väckte minnen :)  och sen så blev det att vi gick övervägen tillbacka te busshålplatsen och så tog vi och stod där och snackade med varandra :) och så stod jag och amanda och kramades och Johanna & sanne kramdes..  Men karro ville inte ha någon kram :/ :( :'( sen när bussen kom så for vi te gve och får te campingen eller vad det nu heter.. Men vi tog iallafall och badade eller bada och bada vi doppade och mest :p  hahha xD Svin kalt :p  sen så blev vi splitrandes för att Sanne gick hem te sig och sen när vi gick så gick Karro hem också så då vart det bara jag och johanna óch amanda.. sen så efter ett tag skulle jag och johanna cykla te statiol men det vart att johannas cykel inte hade nå luft så då skörade hón mig på Amandas cykel men det gjorde så ont så då tog hon och gick så cyklade jag i hennes tagt :p  så kom vi fram te statiol och så blev det att hon köpte en statiol korv och en Bj och sen så blev det att vi for hem te dem och så tog jag bussen hem och nu är jag hemma och skriver blogg :)  ska logga in på bdb :) Men men nu har ni fått veta allt jag har gjort idag..
Puss och Kram <3
älskar er som läser min blogg <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0