Sluta bråka !!

kan ni aldig sluta med att bråka.
du kommer hem i fyllan och varje gång du kommer hem och är i fyllan så blir du alltid sur på hundarna.
Så båkar ni verkligen för ingenting. 
varför måste du komma hem och börja bråka hela tiden. 
Ni tror det är så lätt för mig att sitta och höra erat bråk hela tiden....
måste ni verkligen att göra så här?
jag orkar verkligen inte att lyssna när ni bråkar varje gång..
varför ska du ens komma hem och bråka när du är i fyllan...
varför inte bara komma hem och gå och sova direkt eller bara strunta i att dricka... 
Det är inte vårat fel att du dricker...  
Vill bara fara här ifrån och inte vara här nå mer.. 
Komma bort från det här bråket. 
Det är inte någon skilnad på lady som dem andra hundarna. 
det är dina syckon som gnäller om hund håret. 
varför då säga att det är egoistigt att ta in en av hundarna som inte kan vara bland dem andra hundarna just nu.
varför göra så att det bara blir bråk varje gång man far till stugan med er?
jag orkar verkligen inte sitta här och skriva så länge som ni kommer bråka. 
kan ni inte bara sluta bråka. 
vi kom till stugan för att ha kul men nej vad blir det när du kommer till stugan i fyllan så börjar du alltid bråka om hunhdarna...  
förlåt för att jag skriver det här men jag orkar verkligen inte bara sitta här och höra allt jag är bara tvungen att skriva av mig... 
Jag orkar verkligen inte ha två föräldrar som bara bråkar hela tiden.... 

Kommentarer
Postat av: MäÄLLis :]

Finns vännen, <3

2009-05-23 @ 17:25:46
Postat av: Ellenor Koppari

<33

2009-05-27 @ 22:31:37
URL: http://www.kulturensdagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0