R.i.P <3

jag saknar verkligen dig...
Jag kollar varje dag upp i himelen för att kolla om jag skulle se dig där..  
Du var den personen som man aldrig kunde tro någon sånt här om.. 
Det var verkligen du som fanns där när man behövde ha någon där vid sig...
Det var dig man kunde ha roligt med.. 
jag kan fatta att steppo vart så som han vart...
jag skulle också ha blivit så om jag skulle ha hittat en död människa i sängen.
Plus att du var hans flickvän.. 
men du ska ändå veta att jag är besviken på dig...
Det var inte någon som tvingade dig att ta det där knarcket ... 
Om du inte skulle ha tagit det skulle du ha levft just nu...  
Men nej det gör du inte nu för att du valde att knarcka det ....  
Allt vart bara så jävla hopplöst när du dog...  
Den 18 april. 
Den dagen kommer jag aldrig glömma.  
Det var dagen som var den värsta dagen i mitt liv...   
Det tog dagar innan jag kunde fatta att du faktsikt var död....   
varje 18 april ska jag tända ett ljus för dig Malin <3
Vila i frid Malin hjärtström <3
R.i.p  <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0