´måndag 18 Maj 2009 <3

idag har dagen varit en jobbig dag..

Eller jobbig och jobbig kan man väl inte säga att den var precis ..  

En av mina bästa dagar också har den varit..  :)

Idag har jag iallafall varit i skolan från 9.15 te kl 14 och sen så har vi slutat.

då vart det för mig att gå hem .

så har jag bara varit hemma idag men så ringde jag pappa och frågade var min dator var som han hade köpt åt mig i från stockholm den var i hans väska så nu är jag och skriver blogg och så installerar jag saker till den just nu  ;)

så nu vet ni vad jag har gjort idag och var jag gör nu ;)

så ni får ha det bra puss <3

älskar er <3
& Tack pappa för datorn <3

glöm inte att skriva sms med mig :) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0