Less på det nu.. <3

Jag är bara så less..
Less på att se dig och sen komma hem och springa ner på mitt rum släka lampan lägga mig i sängen och gråta så att allt mitt smink bara blir helt ut smetat . 
jag orkar inte ha så nå mer. 
du kollade på mig länge men sen blev det att man var tvungen att gå. 
Gå bort från den dära platsen som du var på. 
Jag ville bara vara kvar men det gick inte. 
Jag ville bara att du skulle fatta.
att du skulle fatta att jag aldrig kommer kunna glömma dig.
och att du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. 
Jag skulle bara vilja ta och säga vem det är redan nu på min blogg. 
Men jag orkar inte. 
Du kommer ändå inte fatta. 
Du vad var det som hände igenkligen den där dagen när du vart sur på mig?
jag vill verkligen att du ska ha det bra. 
Och det har du säkert nu.. 
Du skulle bara ha vetat hur mycket jag tänker på dig varenda dag..  
Det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig...  
hur det var och nu är allt bara förstört .....  
Du kommer alltid ha mitt hjärta <3
Det är endast du som kommer kunna göra det helt ! <3
Jag kommer alltid att gilla dig <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0