ILY Gumman IDA JOHANNA APELQVIST! <3

Du är en person som finns där.
Du är personen i mitt liv..
Alla dagar har varit roligt med dig och kommer att vara roliga också..
Jag älskar verkligen dig..
Du är den person som ställer upp..
om vi bråkar så blir vi vänner igen ´..
Allt med dig kommer jag alltid komma ihåg.
Förlåt att jag inte har visat så bra hur mycket jag älskar dig. 
Du jag hoppas verkligen allt som händer löser sig.. 
Våran vänskap ska aldrig ta slut vad som än händer så ska den inte det . 
Hoppas att du förstår det..
Du & Jag hela livet ut <3
Hoppar du hoppar jag <3
Du ska veta att jag kommer alltid finnas här för dig om du behöver snacka <333
Älskar dig verkligen gumman Ida Johanna Apelqvist <33
Utan dig ingen mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0