Gumman Kuntida sriprapa <3

Jag älskar verkligen dig <3
Du är ljuset i mörkret för mig.
Du och jag livet ut <3
Utandigingenmig <3
om du hoppar så hoppar jag med dig <3
Du är den person som man kan snacka med om något som är fel..   Och hoppas att du förstår att du kan snacka med mig om det är något..  
jag lovar att alltid ställa upp och lyssna på dig.
Du kan ringa när du vill <3
Det finns så mycket jag kan skriva om dig <3
Du är världens bästa ,  Sötaste, Finaste, Snällaste och så grymt snygg unge är du också <333
jag kommer aldrig kunna bli sur på dig min gumma <3

Mitt liv utan dig klarar jag aldrig av <3
Ily forever <3

Kommentarer
Postat av: Nam

Du är så söt ! <3

2011-11-20 @ 10:28:28
URL: http://kuntidasriprapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0