Fredag 8 maj 2009 :)

Tjenare kom nyss hem har gått runt på stan och sådant eller stan och stan jag vet som inte om man kan kalla det som stan :P hahha xD  men men idag har jag vart i skolan och sedan har jag varit med Johanna och gjort några saker och sen så blev det att fara med bussen te gve och hörde med johannas mamma om hon fick sova hos mig och det fick hon så då for vi hem te mig och  sen blev det att fixa sig lite och sen gick vi upp till torget och var där en stund sen så blev det att gå te ett hus med lägerheter och krossa en fasturuta hahahh xD svin roligt sen blev det att gå mot mig och gunga i en liten lekpark som finns här och sen blev det att gå hem..  och nu är vi här hemma och har det mysigt och sedan blir det att sova tror jag <3
Men men ha det bra puss <33
Älskar er som orkar läsa min blogg <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0