Ett stort FÖRLÅT till er! <3

ett stort förlåt till er.
att jag inte har skrivit på länge men nu så ska jag särpa mig jag ska försöka att skriva varje dag :)
men iallafall så har jag idag varit i skolan började kl.09.15 och sen blev det att man var där och hade 4 leksoner Matte , språkval, idrott, engelska helv klass. 
och sen så slutade vi kl. 14.00 ungefär.  och sedan tog jag och gick hem och duschade och fixade mig och sen blev det att åka med buss te gve och vara med gänget ocg karro och sedan blev det att fara runt med bussen överalt med dem. och sen blev det att man for med sista bussen som vi åkte med te amanda & johanna och sen var man där och hade nice och sen blev det att man tog bussen hem och nu har jag kommit hem och har det tråkigt. men men nu skriver jag ju blogg så :)
det var det som hände idag kortfattat <3

Ha det bra puss <33
älskar er <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0