Är Besviken..



Du jag saknar dig verkligen.. 
Fast om jag inte kände díg så bra så kommer du alltid finnas kvar i mitt hjärta och sen så alla stunder med dig kan man inte bestriva med bara ord<3 Du var en person som man kunde ha roligt med.. 
Jag minns alla minnen med dig som om det var igår va hade roligt. 
Men just nu är jag bara besviken på dig... 
varför skulle du ens börja med det där knarket?  Det blev inte bättre av att knarka det blev dåligare... 
Om du inte skulle ha tagit det där knarket så skulle du aldrig ha varit död... 
jag kan skriva hur mycket som helst om dig... 
bara för att jag saknar dig och allt annat .. 
´men det tänker jag inte göra för då blir det jobbigt för dem som läser ... 
Vill bara att du ska ha det bra där uppe i himlen. och att du ska veta att jag alltid ska kolla upp mót himlen och försöka att se dig där...  Jag saknar verkligen dig <3
ILY <3
Vila i frid Malin Hjärtström <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0