16 Maj 2009 ;)

Idag vart det nästan att göra likant som igår ;)
Vaknade kollade ut så såg man att det var Svin fint väder ute :)
Så tog och började fixa sig och sen blev det att man väntade på linni ja försästen jag har sovit hos polare igår så att det vart att man vaknade med polarena ;) 
Sen så när linni kom så tog vi och for te torget i gällivare och så satt vi på p decket och så kom Fhilip och andre ditt och sen så satt vi där och väntade på att sanne skulle komma ;)
När hon kom så tog vi och  gick te dollar sen så vart det att man gick te sanne och lämnade hennes saker och  linni skulle gå och äta och karro & fhilip   skulle göra något dem är syskon, så när fhilip stack så frågade andre linni om hon skulle med hem eftersom dem är också syskon :p
Fast linni skulle inte det just då :P  men så ringde hennes mamma att hon skulle hem och äta så då tog hon och for hem och åt och medans det så gick vi te sanne och sanne skulle lämna det hon hade köpt och sen så hämta pengar, 
Så gick Jag, Amanda, Johanna, Sanne ( Gänget) te stan och var där och satt vi fontärnen och sen så kom linni så gick dem och köpte glass och sen så blev det att man tog och gick runt och sen gick man hem eller Sanne gick hem till sig och jag, linni, amanda, johanna gick hem till johanna och amanda och sen så blev det att man kollade film där sen så vart det att man tog och for te min morfar med min morsa och linda och bryne och så kollade vi på valparna ;) dem var jätte söta ;) 
Jag skulle ha fotat dem jag vet men jag hade inte någon kamera med mig eftersom min kamera är sönder och min kamera på min lånetelfon är sönder så kan inte fota något och det suger balle .  
Men iallafall så var man där sen for man hem och nu har jag varit hemma länge...  
Så nu tänkte jag att jag skulle skriva blogg ;) 
Så nu vet ni iallafall vad jag har gjort idag och igår ;) 

Klädder idag samma som igår. 

Smink idag: 
* 2 mascaraor 
* vit ögonskugga
* Mörkgrå ögonskugga
* svart kajal
* Svart line
* vit kajal
* Puder

Så nu vet ni ha det bra puss <3 
Älskar er som läser min blogg <3333 
Glöm inte att vara sociala och Smsa med mig =) 
Nummer :  0730506048 <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0