15 Maj 2009

15 Maj 2009:
Har dagen börjat med att ha skola ifrån kl. 08.00 på morgonen til´l 12.30 ungefär . 
vi hade tre leksoner. 
vi hade först av allt Engelska och så redovisade vi våra par uppgifter sen vart vi filmade av våran lärare.. 
och sen blev det att man hade rast och sen så blev det att man hade no vart att man fick sitta ute och jobba om man ville och ¨det gjorde vi jag och josse jobbade tillsammans sen så blev det att man tog och slutade med det och så hade vi lunch och sen så började vi igen med svenska som vi också fick sitta ute och jobba på  ´;9
Så då satt vi ute fast för mig blev det nästan ingenting gjort för att jag satt och sola ;) 
Sen så blev det att vi slutade :)
Ja sen så blev det att fara hem och fixa sig och sen vart det att fara te ´gällivare för att vara med Gänget och två till ;) sen så kom Andre och Fhilip till träbordet där vi satt och åt glass.. 
Sen så blev det att dra te dollar så följde dem med ditt också :p 
Sen blev det att man tog och gick hem  ;)

Klädder som jag hade :
 * Gul Bh
* Vita trosor
* strumpbyxor(bruna)
* Svart kjol
* Rosa linne
* Svart linne
* Rosa klämmor
* Rosa snoddar
* silver armband
* 2 silver ringar
* Silvriga Balerinaskor
* vit väska

Smink som jag hade :
* 2 marscaraor
* vit Ögonskugga
* Mörkgrå ögonskugga
* svart kajal
* Fondestion
* puder

 förlåt för att jag inte skrev igår..
Det vart inte att skriva för att det vart att sova hos polare ;) 
Så jag tänkte att jag skriver idag vad som har hänt igår lite kortfattat ;)
Alltså så är det idag 16 Maj 2009 :p
Skriver ett till inlägg på vad jag har gjort idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0