will never be able to trust anyone again!

Den man minst annar sig lämnar alltid en kvar.
Alla är så falska. 
det kommer det alltid vara också.
Ni kan säga hur mycket som helst men sen på kvällen tänker ni alltid varför ljög jag något sånt?
jag kommer ju bara få problem när hon kommer på det. 
´Det är så vanligt i det här samhället att det blir så.
Den som man verkligen kan lita på är alltid så jävla falsk i skallen. 
Den tar och luskar ut allt som man har att säga sen sägen den det vidare till alla andra av denns kompisar. 
Och säg inte att det är så...
Just nu kan jag inte lita på någon. 
kommer inte säga något på länge.
Den man minnst vill mista , mister man alltid... 
Den man har gillat länge lämnar alltid en och börjar med någon annan. 
Den som man verkligen vill vara med säger att den inte har tid eller något annat liknande. 
Det är som en sjukdom som alla bär på denna jord. 
Iallafall i gällivare.
- Du jag kommer aldrig lämna dig !!
Efter 1 dag/ vecka/ månad/år
- Du är så jävla sjuk i skallen DRA ÅT HELVETE!!
När dem säger det tänker man för sig själv. 
Jaha det var ju det som du sa att du aldrig skulle göra ,  Att du aldrig skulle lämna mig!! Men vad gjorde du ....  

Jag kommer verkligen aldrig kunna LITA på någon mer känns det som... 

Hejdå världen!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0