Ni tror ni vet allt om mig... Men det gör ni inte...

Jag vet fan inte hur jag ska orka med det här...
Allt blir bara fel hela tiden. 
Plus att jag är orolig och jag vet inte vad jag ska ta mig till.
håller på att gå sönder i tusen bitar känns det som.
Allt bara snyrrar i min skalle..
Jag orkar inte bara sitta här och skriva ner så jävla mycket,  Jag vill inte att ni ska tro att jag skriver ner det här för att ni ska tycka synd om mig.´... 
Därför jag skriver det här som jag kommer skriva tills allt blir bra. 
Är bara för att jag måste få ut alla min tankar...
Om ni ska tycka synd om mig så behöver ni inte läsa allt som jag skriver. 
jag vill verkligen inte att ni ska tycka synd om mig...
Jag ler ut åt men imonbords vill jag bara gråta.  
Varje natt gråter jag mig tills sömns.  
jag orkar inte bara vara  här och inte kunna göra något så det ska bli bra...  
Jag vet en sak som alla andra också vet. 
Det är att det kommer bara bli bra om jag dör...  
just nu kan jag gråta hur mycket som helst men tills slut tar mina tårar slut så helt plötsligt vill jag bara göra något som ska göra så jag börjar blöda... 
Men jag vill verkligen inte att allt ska försvinna.. 
jag vill inte att Mina kompisar ska må skit för att jag är borta ... 
Allt jag skulle vilja är att komma in på sjukhus och vara tvungen att vara där tills denna vecka är över.. 
Så att jag ska slippa skolan.  
Jag orkar verkligen inte gå te skolan så länge allt blir som det är. 
Okej jag vet att det inte är någon jobbig vecka i skolan men tuvärr så är det alltid jobbigt för mig att gå  till en skola som jag verkligen hatar av allt annat... 
och jag vill bara att Amanda & johanna ska vara hemma så jag kan få tag på dem.. 
jag vet att denna vecka kommer bli så jävla jobbig.  
Jobbig utan Johanna & Amanda.... 
Denna vecka kommer jag inte ha någon att Ringa till när allt blir som det är just nu... 
Jag kommer inte  orka den här veckan utan Amanda & Johanna..<3
Jag vill bara att dem ska komma hem.
Ida JOhanna Apelqvist & Fanny Amanda Apelqvist 
JAG SAKNAR ER SÅ JÄVLA MYCKET !!! <3

Jag orkar inte stå på mina ben nå mer... 
Jag orkar ínte vara glad. 
Det ända jag kan är att vara deppig och att skriva ner allt ... 
Fyfan jag vill Vara GLAD! & MÅ BRA ! 
Men Nej det är klart det kan jag inte.. 
hur mycket ni än vill att jag ska orka och att ni snackar med mig.  
Går det ändå inte,,, 
Det känns som om jag har en klump i halsen som aldrig vill komma upp.  
Klumpen i halsen bränner och bränner. 
Jag vet ännu att jag har ett stort svart hål i mitt hjärta.. 
Där Finns det bara en person som kan fylla den.. 
Det är de svarta hålet som gör så att jag mår så här vaje Natt/ Dag  

Ni tror jag mår så bra men det gör jag inte...
Ni tror jag har det roligt i mitt liv.
Ni tror att jag kommer klara av det här  som det är just idag.
Men det kommer jag aldrig göra tuvärr...
Varje dag får jag kämpa för att orka med dagarna...

Din dröm
min dröm är aldrig samma!!
Det är det som stör mig.
Varför kan det aldrig bli bra?
Jag ockar verkligen inte stå kvar på samma plast som jag står på nu!!...

Det finns Så jävla mycket att skriva men jag orkar verkligen inte skriva allt ´för det skulle ta år att skriva ner allt...
men Jag få säga ´Hejdå världen...
För just idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0