Ego bilder & Händelse för dagen :) Saknar Johanna & Amanda!

Fyfan idag har dagen sugit anus ...
Den har varit SVIN TRÅKIG tack vare att jag inte gick te skolan.
Så därför fick jag ju inte heller gå någonstans..
Fyfan...
men men typ vid 7 tiden tog jag och började sminka mig venne varför..
Men ni vet jag klarar mig inte att vara utan smink någon dag..
min hoppy är ju fan att sminka mig ;) xD
men iallafall ska välj ta och sätta in några bilder från idag och helgen :)
Men jag ids inte skriva något om dem.

Fredag hos cissi


Lördag Skulle fara och sova hos Ida :) Ego Bilder :P


Lördag med ida:


Söndag på väg från ida:
Puss på er Snyggingar <3:*

Söndag ute och fiskade & Grillade med morsan , Linda & bryne


Idag Osminkad!
Lady

Idag Sminkad!!

Nu har ni fått Många Ego bilder på mig att titta på Hahahha xD

Ida Johanna Apelqvist & Fanny Amanda Apelqvist ni är verkligen inte glömda.
Jag saknar er som Tusan <3
Utan er känns det tomt i min värld...
Vill bara att ni ska komma hem NU!!!! <3

Kommentarer
Postat av: idajohansson

EGOIST JAAAVISST <3

2009-06-12 @ 21:45:25
URL: http://detdarkanmisstolkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0