Tisdag 9 Juni 2009 :) Överlycklig :D

Tjenaaa :D
Idag har jag varit i skolan
Och så har jag gjort bort allt typ :)
saker jag har gjort bort :
* Redovisningen
 * Biologi provet som jag fick God Kännt på :) :)
Vart fan svin lycklig ..
även fast jag fick dåligt ändå men jag vart bara glad över att jag inte fick omprov som har varit mycket vanligt för mig nu för tiden : ) 
men iallafall så när jag kom hem så var jag svin glad och så frågade mamma och linda mig vad det var när jag var så lycklig och så sa jag åt dem att jag hade fått Godkännt på  provet :)
Fyfan bara att tänka på det blir jag glad :)
Men iallafall så hade jag omprov i kemi och det har jag gjort hemma idag så ska bara lämna in det åt Tony imorgon : )
Jag tror det också gick bra :)
men iallafall så imon ska vi ha brännbolls tunering : )
Hmm..... Undra vilka som kommer vinna?? ;  )
kanske vi ! :)
Vi ska vara så peppade så vi Vinner !
Men men skriver imorgon mer vad som hänt i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0