Onsdag 3 Juni 2009 Kl. 00.00

Tja nu var det ett tag sen :)
så jag tänkte att jag fixar min blogg och Sen skriver jag ett inlägg :)
Så nu har jag fixat bloggen och nu sitter jag här och skriver blogg :)
idag har det inte hänt så mycket.
Det vart skolan sen blev det att fara hem på rasten hade 2 timmar 15 min rast . 
Så gick hem och plugga sen så hade jag spanska prov sista leksonen som inte gick så bra... 
Men men det är säkert omprov på det. 
Sen på måndag har jag omprov i kemi och biologi...
Nu skriver jag det här för att jag ska komma ihåg:
* Omprov kemi Måndag
* Prov i biologi
* Lämna in matte läxan
* Hitta farm klädder te Skolavslutningen som är om 9 snart 8 :p :)
* Sen tänka på vad för frisyr jag ska ha. 
Det var det vi har i skolan och sånt annat . 
Fast jag har säkert glömmt något som vanligt :p
Men ha det bra och hoppas ni gillar mitt nya utseende på bloggen :) och musiken också :P
Puss Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0