Johanna & Amanda, Saknar er så Jävla grymt mycket

Ida Johanna Apelqvist









Fanny Amanda Apelqvist





Utan er känns det tomt!
Tomt utan Mina Ljus !
Allt blir mörkt :'(
Det är er jag älskar mest av allt och kommer alltid att göra det!
Fast om vi bråkar löser vi det till slut.
Det är ni som finns där så man kämpar på!
Det är ni som hjälpt en med det man ha behöft hjälp med!
Ni är Ljusen som ALDRIG kommer slåkna från mitt hjärta & mina ögon <3
De är för eran skull jag orkar det här!
Jag saknar er så jävla grymt mycket <3
Vill bara att ni ska komma hem <33
ILY Forever <3
Till : Ida Johanna Apelqvist & Fanny Amanda Apelqvist <3
Från: Eran lilla kompis här uppe som saknar er !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0