7 Juni 2009. Ida Johanna Apelqvist & Fanny Amanda Apelqvist Saknar er <3

Tja blogg läsarna ;)
idag blev det man tog och var med ida eftersom jag sov hos henne igår ´:)
Sen så blev det att man tog och for med morsan,Syrran, bryne Och hunden te Dokasbron och fiskade eller jag grillade bara för jag gillar verkligen inte att fiska så mycket. 
Sen blev det att man var där i 3 timmar typ ,
Och typ nyligen så kom vi hem och så har vi varit här oc´h nu är jag inne på bloggen och skriver blogg :)
Sen så ska jag forsätta med Linni´s blogg eller jag ska bara fixa headern :) för det är bara det som är kvar att göra :)
Jag hoppas verkligen hon blir nöjd med den när den är helt klar :)
Men men kanske kommer in bilder på idag :p  det bero på  om jag kan få in dem i datorn på något sätt : 9
Men men ni får ha det så bra <3

Saknar er redan Johanna & Amanda <33
hur ska jag klara mig utan er i en vecka?
Hojj!! :'(

Hoppas ni kommer tillbaka Ni måste det <3 Och vi måste umgås direkt när ni kommer hem där ifrån...
Tuvärr så vet jag att dem inte kan läsa min blogg när dem är i turki . 
Men hoppas ni har det roligt där <333
Älskar verkligen er <333
Kommer kännas tomt utan er denna vecka <33333

Jag ♥ er Forevighet = SANT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0