Läs :)

hallow där nu var det ett tag sen :p 
Men just nu tänkte jag bara skriva blogg för att rekomendera en jätte bra novell som olivia håller på att skriva.  Hon har hunnit skriva 19 kapitel å den och jag älskar verkligen den redan nu.  Så jag hoppas verkligen ni också älskar den när ni har läst den :)
Här får ni vad den handlar om och sen vad den heter och hur ni kommer till den :D


Otrogen med min bästavän.


Anna är bästavän med Sara. Robin är Annas pojkvän. Sara har blivitgravid, och det är Robin som är pappan.

Följ denna otroligt spännande novell på www.minlillagronaflodhest.blogg.se där finns den en länk som heter Otrogen med min bästa vän ! Hoppas att ni gillar den lika mycket som mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0