Kämpa på dag 6!

jag vaknade av att mamma kom upp och frågade om jag ville gå till skolan idag eller om jag ville vara hemma.  Jag tänkte att det var lika att man tar och går till skolan redan idag. så jag sa åt mamma att jag skulle gå till skolan idag.  så jag klev upp ur sängen och började bäda sen kollade jag på klockan och klockan var 6 på morgonen. så jag sprang ner och kollade på schemat när vi började på måndagar som det var idag. jag såg att vi började klockan 8.30 idag så jag syndade mig att fika och borstade tänderna och sen ta en morgon dusch sen så när jag var klar med att duscha så gick jag upp till mitt rum och tog kläder på mig dagens kläder vart två linnen ett svart & ett vitt linne och ett par svarta jeans och ett par svarta sockar och vita underkläder sen gick jag ner och satt mig och kollade på tv..  Sen när klockan var 8.15 började jag gå till skolan och när jag kom till skolan så mötes jag och Sofi. Så hon gjede mig en base kram och sa att det inte var mitt fel över det som hade hänt och att det var bra att jag gick upp.. Men helst ville jag inte prata om det.  Men jag orkade inte säga det till henne. Men så kom vi in i skolan och då gick vi till våra skåp och hämtade våra saker sen gick vi på leksonen.  Det var inte så jobbigt idag i skolan.. Men det är väl för att dem inte vet vad som har hänt. Som tur var.  
När skolan var slut så gick jag och sofi hem till henne och satt där och tog det lungt. Sen när jag var tvungen att fara hem för att klockan var 23.00 så gick jag hem och sen när jag kom hem så tog jag av mig mina skor och gick upp på mitt rum och byte om till pijamas sen gick jag och fika kvällens fika fick bli en smörkos med ost och smör och kalkon sen ett glas te sen när jag klar att fika tog jag och plockade bort  och sen gick jag till toan och borstade tänderna och efter det så gick jag till mitt rum och släckte tak lampan och gick och la mig i sängen och tände säng lampan och tog fram vingklipp ängel och började läsa den. Efter 30 minuter så slutade jag för att jag var trött så jag tog bort boken och släckte säng lampan och somnade.. 

fortsättning Kommer!  


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du skriver jätte bra :)

2009-07-17 @ 00:54:04
URL: http://withyourfavourite.blogg.se/
Postat av: Svar till hanna :)

Tack tack hanna :)

2009-07-20 @ 05:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0