Sorry!

Tjen.. förlåt för att jag inte skrev igår.
Men det vart att jag inte kunde det. För min dator går det inte att skriva på. Och ante min brorsa satt vid sin.
Så kunde inte skriva. 
Men nu ska jag iallafall ta ch börja att försöka att skriva mera här på bloggen :) 
Men ni ska iallafall få dagens låt.. 
Hojj imorgon blir det spanska prov sen när jag kommer hem så kommer jag väl ha folk här.. :s 
eftersom jag fyller år... 
jag hatar Min Föddelsedag och Julafton.. 
1. De är svin pinsamt att öppna presenter/julklappar. 
2. bara så mycket folk. 
3. Man måste vara hemma hela dagen. 
Men men så kan det vara..  
Men men nu ska jag försöka hitta dagens låt :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0