Sjuk Dröm.

Tja :)
Vad ska ni göra idag då? Själv blir det att vara hemma och ha det tråkigt.  Men men så kan livet vara. Men iallafall så ska jag ta och gå och duscha snart, Har nyss vaknat från min sömn.
Kan ju berätta om vad jag drömde, Den var sjuk iallafall. Den började med att jag och en kompis var och gick på stan i luleå och så skulle vi ta ett tåg till stockholm. dså vi fvar där i tid och när vi stod där så kom tåget. Men så klev vi på det så efter ett tag när det hade åkt ganska länge så kom vi till norge. Så vi fick hoppa acv i norge. Där började vi att jobba och allt så vi fick i hopp pengar. och när vi jobbade kom det fram en tant och sa men lilla vänner inte ska ni väl jobba. Ni kan bo hos mig.. vi gick med henne då. Just efter det vaknade jagg. 
grymt sjuk dröm.. 
Men men vad har ni drömt de senaste dagarna då?
Men ne nu ska jag snart ta och gå och duscha som jag skrev tidigare. Ha det bra Puss <3 :'*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0