SANINGEN om Malmensfriskola!

Ne då blir det snart att fara till kören snart :p 
vi har nå julspel.. Som vi hade i torsdags.. 
sen blir det skolarbete, plugga m.m är så jävla less på skolan. 
Plus att jag går på en jävligt kass skola. Min räktor går och säger åt mina föräldrar att jag måste välja bort spanskan och ta Sv/Eng istället. oclh när min mamma svarar åt han att men det är inte säkert om hon tycker det eftersom jag har G på spanskan. Då svarar han åt henne Men hon sitter ju brevid j*s***n och hon gör ju sina uppgifter.. 
Så det lätt som om han menade att jag sitter och skriver av J*s***n.. 
Han kan fan ta sig i röven..
Sen så när jag frågade min spanska lärare om det var att hon hade satt mina betyg för att jag sitter brevid J*s***n och då sa hon ne jag hade inte ens tänk på henne, när jag satt ditt betyg.. och så undrade hon vaddårå?
Då sa jag åt henne ja men J***s sa det till mina föräldrar... 

Ja så ni som tror att Malmensfriskola är så bra så , vet ni nu att den inte är det!
Plus att det jag har skrivit här är bara en sak.. 
min räktor är ju våran idrottslärare. 
han hade sagt åt min kompis som hade brytit foten att hon skulle vara med ändå i fotboll.  Att hon skulle stå målis. och när hon hade sagt är du trög jag kan inte vara med..  Du ser ju själv.. 
då hade han bara sagt ja men då får du skolk.. 

Så nu vet ni mera om eran så kallade bra skola..  Medans Saningen är DEN ÄR SVINDÅLIG!!

Så Nu är frågan tycker ni att den är Bra eller dålig?

Kommentarer
Postat av: Malin & Jossan

Jätte fin blogg, hur är de me dej?

2009-12-06 @ 19:27:24
URL: http://bloondies.blogg.se/
Postat av: fannyb

jaa överdriv lite mer. du fattar ju själv att du bara får mer problem när du skriver detta. kul om han läser(Y)

2009-12-14 @ 14:21:59
URL: http://fanniebostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0