Myskväll med gummorna! ♥

Ne Men nu ska jag berätta vad jag sysslar med och gjort idag. 
Okej då börjar vi med vad jag gjort: 
Idag blev det att man vaknade av att Min kompis gick upp ur sängen och då vaknade jag så kollade jag på min mobil som jag altid brukar, Då hade jag ett Sms från Anki där det stod någon social?
då svarade jag så snäll som jag alltid är att jag var social, Men när jag låg och väntade på svaret så somnade jag om så då vaknade jag d'är vid 11-12 Nån gång. 
sen gick jag upp och så gick jag och Amanda o fikade. det vart matbröd och obay. Sen borstade jag tänderna, sen blev det att man tog patt fara till Dollar och köpte en present te en kompis som fyller år idag. 
Senare for vi te henne och grattade henne. och nu så sitter jag här hos henne och ska sova här.
Sen kommer vi att ha det mysigt med film och berren jerrys och sen blir det bad ;)
Men men ni får ha det bra ;D
Ska försöka få lite bilder så ni kan få det sen någon dag ; ) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0