Musse-Pigg

ne nu ska jag skriva ;)
är inte klar ännu med att hitta teman till min mobil men det kan ta hela natten.
Så skriver ett inlägg på bloggen redan nu :) 
Men iallafall så har jag köpt julklappar idag med ida. 
köpte en åt Ida, Josse, johanna :)
det vart typ kanske 300kr jag slösade idag.
Sen fick jag reda på att jag har fått 10.000:- på grund av min tand. Så mamma hade lovat mig att jag skulle få ta 2000:- där ifrån så jag ska nog ha det när jag far till luleå. Men nu är det iallafall bara en julklapp kvar och det är julklappen till emelie.  
Men Men sen blev det att man for till mig igen efter ida hade lämnat sina julklappar..  
När vi kom till mig tog jag och Ida och började måla en tavla..  Vi valde världens finaste motiv också ;) Det vart några söta små musse-pigg. hahhahha xD  
sen var ida tvungen att ta 22.30 bussen hem så jag följde med henne till bussen.
Sen blev det för mig att gå hem & fixa klart min bit av tavlan. Men vi är inte klar med tavlan. Plus att ida inte hann klart med sitt hörn.  Men men Sen blev det att jag satt mig vid datorn och så har jag suttit här på datorn tills nu och ska försätta med det :) Som sagt manhar ju jullov :)

 
Här är tavlan jag och Ida håller på med : )
min digitalkamera funkar inte. Så det fick bli en dålig bild ;p
Men men ni ser ju ändå hur den ser ut :)

Men men ni får ha det bra nu.
hejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0