Klädsel idag!

tjenare mina söta läsare!
hur är det med er idag? med mig är det iallafall bra, just nu håller jag på med att överföra en låt till youtube för att jag ska kunna sätta in den här på min blogg. Så hoppas ni kommer gilla Dagens låt som kommer komma in senare.  Men iallafall så idag har jag vaknat 13.00 ungefär. Sen vart det att bara vara hemma. 
Ja imorgon är det nyår undra om det kommer bli roligt, Jag tror faktiskt inte det eftersom mina vänner som jag skulle umgås med skullle fara ut te en by... :S 
Så det kommer bara bli att sitta inne.. Men men så kan livet bli.. 

Min klädsel idag vart en svart tröja och svarta lacklägings med dragkedja nere vid fötterna ungefär. vart inte att sminka sig idag eftersom jag ändå bara varit hemma. men men det är ju bara bra att man inte sminkar sig varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0