I Can tell you!

Hejsan mina söta läsare.
Ni får ursäkta min för ett dåligt upptadering. men jag har som inte haft tid med att skriva. Men iallafall så igår vart det att fara te luleå och shoppa lite. Vart att jag shoppade för kanske 1000 kr, Men det fick duga.  Sen idag gick jag på stan här i gällivare för att kolla om jag hittade något. Vad tror ni jag hittar? Joe jag hittade ett par skor som jag bara waw de vill jag ha. Men då började jag tänka efter när ska jag ha de skona igenkligen? Kommer jag verkligen ha de ofta,  Ne det kommer jag inte. Så det vart att jag inte köpte dem. Men sen iallafall tog jag och mina kompisar o gick hem, Fast jag följde med Amanda hem till henne. Där det vart vart att sitta och spela Mario..

 Ungefär sånna här.. 
Men det är inte de jag menar. Men hittade igen bild på de skona.. 

Kommentarer
Postat av: mario e fan coolt :P

2009-12-30 @ 10:38:49
Postat av: anniii

Fina

2010-01-02 @ 15:29:48
URL: http://anniwfva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0