hur jag gjorde min header!

Så här ser det ut när jag fixar min header till bloggen. 

Steg ett: Jag letar efter en bild som jag vill ha på headern.

Steg Två: Jag tar bilden som i detta fall är den här


Steg tre: jag går in på paint och gör den färgen som jag vill ha, Som bakgrund, Och när jag gjorde det blev den så här.
 

Steg Frya: jag tar bilden och går in på picnik.com fast det går lika bra på någon annan sida men jag tog picnik.com..  Där fixar man till själva bilden på en.  Då blev den så här.


steg Fem: Man är fortfarande inne på picnik och fixar hela bilden.
Så då blev den så här för mig


steg Sex: Då är man klar med headern. Så då är det bara kvar att sätta in den på stilmallarna :)
Sen är den klar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0