Bilder och lite annat :)

Förresten Hejsan alla mina söta läsare!
Vad gör ni idag då? Själv sitter jag vid min brosas dator och har hittat mitt minneskort till min kamera :D
Så nu kommer ni börja få bilder att kolla på : ) 
Kan börja med lite bilder jag har fotat nyss typ :p

Där har ni en orginal bild på mig.  Jag har inge smink, Jag har inte platat håret. Eller något.. 
Men som sagt jag kan inte plata mitt hår.. för min platt tång är sönder ;s

men men ska iallafall börja sminka mig snart :) Så kommer fota ett kort då också :)
Men jag sa att jag skulle ge mera bilder så här kommer de. det blir på mina hundar och valparna :)


Karo på denna bild.  Därför han är i bur är bara för att han gillar att sova där.
Så det är inte så att han är ilsken eller något annat :p 
Men det är bara det att han själv gillar att sova i buren :p


Lady.  ja vad kan man säga om henne. 
hon är en äkta soff hund.  Hon är korkad ibland ;p om man säger så här hon tror hon är liten fast hon inte är det.
men nu är hon iallafall mamma åt 4 valpar som kommer på näst nästa bild :)
ja nu vet ni iallafall saker om henne.


Nalle: ja detta är min hund.  han är jätte go av sig när han väl vill vara det.
Annars är han mer att hålla sig undan.  Men han är Pappan till valparna som kommer på nästa bild :)
han är en blandras mellan Lajka och jämte :) 
Han är mycket duktig i skogen och han är en hund som man verkligen inte vill att ska försvinna.. 
Han är min lilla prins! <3


Valparna:  Ja vad ska man säga om de här lilla små djuren :) 
De är gosiga de är vilda på samma gång. Som ni vet vad man brukar säga Vild men vacker :) 
Det instämmer på de här lilla valparna.  Vi har haft de i 3 veckor och 1 Dag nu :) 
De har öppna ögon de  har börjat små gå. 
Det är jätte gulligt att ha valpar för man är med i varje lilla steg de tar.
Snart kommer de säkert också börja springa :)

Men men Ni får ha det bra puss (K) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0