Älskar er vänner! <3

Ni ska hålla fast vid era vänner när ni väl har några.
bråka inte så ofta, För då försvinner allt efter ett tag. 
Jag kommer hålla mig till detta tips och därför kommer jag skriva i detta inlägg om mina vänner som jag har bilder på.. 

 Vi börjar med dig Johanna Apelqvist du är en vän som man aldrig vill släppa. Du är den man mår bra med och när du är vid min sida så vet jag att du inte kommer försvinna. Det finns verkligen jätte mycket att skriva om dig gumman. Men just nu orkar jag inte skriva så mycket! Bara att du vet att jag Älskar dig och vill aldrig släppa dig! <33

Amanda Apelqvist du är en vän som jag har kännt i 5år men det känns som om jag har kännt dig hela mitt liv. Jag vet inte vad jag skulle göra om du skulle ha lämnat mig, du är den som jag verkligen vill vara vän med föralltid! <3
Du är den vännen som skiner som en ängel. Älskar dig Gumman <3

Nam du är en vän som jag inte har kännt så speciellt länge. Men du är en vän som jag vet att jag kan snacka med. Du är den som man inte vill förlora. du skulle veta hur jobbigt det var med din flytt, först flyttade du från gällivare till stockholm och redan då saknade jag dig och sen flyttade du te thailand och nu har du flyttat tillbaka till stockholm. men iallafall Saknar dig sjukt mycket och Älskar dig <3

Linni du är typ mest Johannas kompis. Men du är också en bra vän till mig. Du finns där om man behöver snacka.. Du är en bra vän som man inte vill förlora.  Älskar dig vännen! <3

Karro Du är mest Amandas kompis men du är också en väldigt bra vän. Du är rolig..  men men det finns som inte så mycket jag kan skriva men älskar dig iallafall vännen! <3
Sanne du är en underbar vän. Du och jag har varit med varandra mycket.. helst när jag sov hos dig typ vare dag eller om det var helg ;p
Kommer du ihåg det?? :) Men iallafall så är du rolig, snäll, söt och verkligen en bra kompis.
Älskar dig och älskar alla minnen med dig! <33


Och alla andra ni är inte bort glömda men jag har igen bild så jag kan skriva om er någon annan dag!
Ni är lika mycket värda och Älskade som de jag har skrivit om! <33

Och ni mina läsare ni är också så grymt söta och älskade som de här :) <33  


Kommentarer
Postat av: johanna

nåå sötnos! Älskar dig gumman<3

2009-12-24 @ 00:35:23
Postat av: Sv Johanna

Älskar dig också Johanna <33

2009-12-24 @ 19:50:21
Postat av: Amanda

Älskar dig mest gumman<333333333 du är så jävla underbar <3

2009-12-25 @ 00:54:11
Postat av: amanda

Älskar dig mest gumman <333333333 du är så jävla underbar<3

2009-12-25 @ 00:55:50
Postat av: Sanzida

Älskar dig också gumman:) du är så söt o jävla snäll du med:)<3

2009-12-25 @ 21:02:51
Postat av: Sv: alla som komenterar

Ni är så grymt söta :) <3 tack för att ni kom in i mitt liv <33

2009-12-25 @ 22:38:05
Postat av: nam

aw älskar dig gumman <3

2009-12-30 @ 19:57:54
Postat av: sv : Nam

Älskar dig grymt mycket och saknar dig <33

2009-12-30 @ 20:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0