Tjenna tjenna :)

Tjo på er som läser min blogg :) idag blev det att fara te min moster och var där. medans mamma och dem snackade med moster och det så för jag och micke och brosan och cyklade eller ja jag åkte på pakethållan medans micke cyklade, brosan cyklade med någon liten cykel som moster och dem hade och den cykeln var ju som den var styrt var typ löst så det vände sig hur som helst och allt :p hahha xD sen när vi kanske hade cyklat 1 km så såg brosan en död orm på vägen,
Brosan -  vad fan är det där? så kollade han närmare och såg att det var en orm.
Micke & jag - vaddå??
Brosan - En död orm kom och kolla den har blivit påkörd.
jag och micke vände och cyklade ditt och såg den. så vi fotade den för att vi skulle visa mamma och dem. sen så cyklade vi vidare. när vi kom fram te något hus eller vad det nu var så vände vi och skulle cykla tillbaka och på väg te moster och dem så såg micke en trollslända som inte kunde flyga så han tog fast i en av vingarna och filmade den. sen så for vi iväg igen så stanna det jag och micke upp för att micke hittade en död råtta på vägen. Ni kommer iallafall få en bild på ormen vi såg idag. men men sen när vi var framme vid moster så visade vi bilderna och sen så skulle vi börja fara hem åt så då åkte jag med linda,Micke & brosan hem. men på vägen hem så for vi te dokas på dokas kjosken. och sen så for vi och kollade på stan sen hem. när vi kom hem så gick jag ner på mitt rum och städa lite och sen somnade jag. sen så vaknade jag av att mamma kom in i mitt rum och frågade vad jag gjorde sen såg hon att jag sov så hon frågade
- ska jag släka lampan?
Jag - Ja det är bara att göra det.
Men efter det kunde jag inte somna om.. :/ så jag klev upp och gick upp och kollade tve och nu så sitter jag här vid min dator och bloggar och sen kollar jag tv så klart :) men men nu ska jag försöka sova iallafall :) Fast ni ska få eran bild före :)
 <---- Ormen liten men ändå :p

Glöm inte att komentera :)
Puss & Kram. 
Älskar er!!  // Petra fagerlönn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0