♥♥ 17 Augusti 2009 ♥♥

Ne men nu ska jag skärpa mig. 
Jag ska börja skriva oftar och inte bara ett inlägg med två rader eller något sånt..  
Men men då gäller det för er att läsa min blogg som ni har hållt på med när jag var bra på att skriva inlägg :)
Men men dagen började med att jag vaknade av att jag hörde min mobil ringa så jag svarade och då var det Amanda som ringde och frågade om jag skulle med på dollar och sånt. och jag orkade inte bara sitta hemma så jag sa att jag skulle det men att jag skulle fixa mig och det förre.  Så jag klev upp och började med att borsta tänderna och sen så blev det att sminka sig. men min syrra har tagit min foundation och min svarta ögon skugga så det blev idag att sminka sig med:

* Marscara
* ljusbrun ögonskugga.
* Mörkbrun ögonskugga
* Svart kajal.
* Vit kajal
* Solpuder

Sen blev det inget mer.  När jag hade sminkat Mig så blev det att fixa fram kläder som blev:

* vitt långt linne.
* Svart linne som är sönder på ryggen men jävligt fint :)
* jeans läggings
* svarta sockar
* Svarta underkläder

SMYCKEN:
* Äkta siver atmband
* Äkta siver ring
* Ett armband från turkiet som jag har fått av mina underbara vänner Johanna & Amanda ♥

när jag hade hittat fram allt det så gick jag te bussen vid malmsta bussen skulle komma 14.29 så jag var där 14. 25 ungefär. jag vet att det var onödigt att vara där så tidigt men jag orkade inte vänta hemma..  Som sagt jag hatar det!
Men iallafall så kom bussen och då for jag te dollar sen kom amanda och dem ditt så vi var där och sen vart det coop sen hem te amanda och Johanna ;D Sen så blev det efter ett tag autt fara hem :D men men nu har ni fått veta vad jag har gjort :) Ja jag kollade Ph där vid 00.30 :D Superbra :) Jag älskar fan det :)  Om ni inte vet vad Ph är så är det paradise Hotel 4 i danmark :)

Men men ha det bra nu :)
Hejs ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Gå in och läs om tjejen som hänger med dom svenska kändisarna.

Skvaller, intervjuer och allt annat som behövs och veta om dom svenska kändisarna.. Det hittar ni på http://duvetintee.blogg.se



Lägg in på bloglovin så att du inte missar något!!



MVH

Duvetintee

2009-08-18 @ 03:08:54
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: sv..

har kollat Men men :)

2009-08-18 @ 03:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0