5 augusti 2009

Hej ni som läser min blogg. 

Just nu sitter jag på min dator som jag fick av min pappa när han hade varit i stockholm för några monader sen, den är liten och behänlig att ha med sig. Men iallafall så sitter jag i köket och snackar med våran granne, min morfar & mamma. Och så skriver jag så klart blogg så att ni har något att läsa Och sen Chattar jag på min msn också :) men iallafall har jag hunnit vara på Dollar & jysk med min kusin micke och min syrra sara sen blev det att fara hem och beställa färgade linser :) Så snart kommer jag ha det :) men nu finns det inget mer att skriva men vi höres. ser om man skriver mer senare :)
 Puuuss :* <3





 

Älskar er som läser min blogg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0