Tjena :D

hejhej igen :)
jag lovade att skriva ett inlägg senare så nu skriver jag :)
Okej nu ska ni få veta lite grann. 
idag blev det att fara te skolan och sen var jag där och hade två leksoner No & matte när vi hade slutat gick jag och möte johanna för jag och hon skulle vara med varandra på hennes håltimme så då var vi det sen så blev det att jag gick hem och efter ett tag tog jag och gick te bussen och åkte med johanna och linni te gällivare. linni skulle hem och jag te Johanna och johanna hem :) sen vart det hem och coop senare och sen så hem och kolla tv och nu kollar jag tv, sitter vid tven, sen så skriver jag rapport te biologin om människokroppen..  men men nu vet ni det så
ha det bra puss *& Glöm inte att jag älskar er : *)

Här är en liten bild på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0