skärpning!...

Hojja jag lovade både er och mig själv att jag skulle skärpa mig, att jag skulle skriva mer på bloggen eller skriva varje dag.. 
Men så idag så blev det att jag vaknade klockan 3 på dan för att jag och min kompis amanda var vaken te 7 på morgonen.
för att vi inte kunde somna. 
Sen när jag vaknade så gick jag upp och fixade mig och sen blev det att fara te syrra.  för att vi skulle gå och sola men då skulle vi först följa matte och träna så då var vi där och väntade. så medans vi väntade så gymmade jag lite.. 
Sen så blev det att vi kom hem te min syrra där vid 7 på kvällen så vi orkade inte gå och sola idag så det blir imon. 
Men istället så gick vi på gojjan och min syrra köpte cigg te sig. sen så blev det att mamma ringde och sa att vi skulle fara och grilla. Så vi for. men det var så kalt och mycket mygg på slutet så då tog jag och gick in i bilen och väntade sen for vi och lämnade av sara och matte. sen blev det att fara hem. så när vi var framme hemma så gick vi in och liite senare kollade vi film :) och nu sitter jag här och bloggar :)

Förlåt för min dåliga skärpning..  men ska försöka göra det bästa.. 
Ha det bra iallafall puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0