Mobil inlägg :)

Tjenare Tjenare. Nu var det så att jag inte har kunnat eller haft tid att skriva idag men jag hoppas att ni ändå har kollat om jag har det. Ska skärpa mig nu det har jag lovat er och då ska jag göra det också. När skolan börjar ska jag skriva inlägg så mycket som jag kan. Så fort jag får chansen att skriva ett inlägg så tar jag upp mobilen och skriver :) annas skulle jag ändå bara ha smsat. När skolan är smsar jag som syk men det är väl för att det är det ända man orkar göra i skolan. Uscha med skolan alltså. Men men idag har jag iallafall vaknad 12 ungefär och sen blev det att kliva upp senare så for man och grillade som jag sa att jag kanske skulle göra :) men men nu kan jag inte skriva mer för måste sova. Men lovar att jag skriver i morgon :) hejs<3 älskar er !<3

Kommentarer
Postat av: Em

Heeej :) Allt bra med dig idag?

2009-08-21 @ 13:29:41
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: sv: Em

hej på dig. :) Jadu det är både och :)

2009-08-22 @ 02:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0