♥Mitt sommarlov!♥

- skolavslutning!
det var en dag som jag inte kommer glömma. tjerna i klassen min läste en dikt till våran lärare som vi hade haft i ett år. som skulle sluta för att hon blev mamma ledig sen så skulle ändå våran riktiga lärare komma tillbaka nu till hösten.
det jag läste i dikten var: Ida är den bästa hon bestiger det mesta.

- skaffade löshår!
den 15/6 beställde jag svart och rosa löshår :) jag blev faktiskt nöjd med det så det blev svart med lösa slinger!
 


- vart ovän med Amanda & Johanna apelqvist.
En dag som egenkligen vi vill glömma. vart bråk för en liten sak. 
 

- Vart vän med amanda & johanna igen!
allt vart bra igen.  vi pratade ut eller pratade och pratade vi skrev sms med varandra istället. 
Men det bästa var iallafall att vi blev vänner igen!

- Saknad av en speciell person!
vart ännu större saknad efter en person som jag alltid snackade med förrut. 
har ännu kvar den sacknaden.. :'(

- vart typ ovän med en (hemlig) person!
den dagen var inte så bra.. men jag vart sur och hade stor ångest över vad jag hade skrivit tidigare så då vart det bara att man skrev allt man verkligen hade i sina tankar. det var både Elaka och snälla saker och känslor...

- Luleå med Amanda,Sanne & Karro!
Då var man i luleå med mina gummor, fast det förstås så saknades två..
Men men iallafall så vart det att vara i luleå och shoppa och sånt överdagen sen tog man hem 17.00 tåget. 
Men det var iallafall en super dag :)


- Sandviken!
var med mina kompisar och sola och badade där med dem.  och andra gånger blev det att fara te hoppbron och hoppa med kusinen och men kompisarna..  det var super häligt att göra det ..

- Nam (Kuntida) flyttade!
Nam sa att hon skulle flytta te thailand den 20 augusti..  Så nu har hon flyttat.. 
Men jag saknar henne jätte mycket.. jag älskade henne fast om vi inte har umgås så började vi skriva och efter det så känns det som om vi har kännt varandra hur länge som hélst. så det känndes tungt att vi började känna varandra när hon hade flyttat te stockholm och nu så flyttar hon ännu längre bort... :'(
Jag älskar henne så mycket och saknar henne jätte mycket! Så vet inte vad jag kan skriva.. : '(
Men vi lovade en sak iallafall varandra och det var att det skulle vara vi förevigt! och det ska jag hålla...

- Sannes flytt!
Sanne (Sanzida) är en underbar kompis. hon finns där för en och det kommer hon alltid att göra. vi började lära känna varandra förra året mot lusevakan. fast det känns som om vi kännt varandra hela livet.  men iallafall så sa sanne i sommar att dem kanske skulle flytta te luleå för vissa själ som inte får komma ut hit i bloggen. 
Så jag vart ledsen och jag ville verkligen inte det..

- Sanne flyttade inte!
sanne och hennes mamma och hennes lillebror flyttade inte te luleå. Och det var bra. 
dem hade fått veta att dem inte behövde flytta te luleå.. Så dem fick bo kvar här i gällivare. Jippi ! <3

- grillning med nästan alla gummorna!
för två/ tre dagar sen for Jag,Amanda,Johanna,Linni,karro och grillade vid nolajärvi. 
en till dag som jag inte kommer glömma. eftersom det var roligt.. Men jag saknade ändå min ena gumma sanne som inte var med för att hon var sjuk * Suck* ...
Men så kan det vara eller hur?


klicka på bilderna för att dem ska bli större :)


       Karro                    jag och johanna               amanda och jag                Linni

Så nu har ni fått veta vad jag har gjort på mitt sommarlov. :)
Men men ha det bra puss <33
♥ I Love You! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha shit vad ful jag var :)<33

2009-08-22 @ 20:01:42
URL: http://gustafssonlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0