Hejhej!!

hejhej!
Just nu är jag på ett riktigt dåligt hurmör... 
jag är Sur på min mamma och det kommer jag vara länge till.. 
Ska inte snacka med henne elller något.  Om hon vill snacka så ska jag ändå inte snacka med henne...
Jag hoppas verkligen hon är nöjd.. 

Men men idag åhar jag sovit ganska länge jag vaknade av att jag hörde min Cp mamma snacka med min syrra . så jag kunde inte somna om. men men iallafall så vart det att jag klev upp..  min dag har varit svin tråkig som dem andra jävla cp dagarna i mitt liv kommer bli så länge som jag har min mamma som morsa... Ja men iallafall så har det bara blivit att kolla tv hela dagen.  sen så blev det att man tog att kolla paradise hotel 4 ( danmark) Den är jävligt bra :)
Dagens kläder blev rosa linne och svarta mjukisbyxor... 

Smink:
* Svart kajal
* Marscara
Och inget mer.. 
Orkade så klart inte börja sminka mig efter som jag visste att dagen skulle bli dålig och as tråkig...  

men men imon ska jag iallfall försöka att kliva upp tidigt och ta å fixa mig sen dollar och sen kanske fara och grilla.. 
Men men man ser ju hur det blir... 
Eftersom jag har en morsa som jag har....

Detta är SANINGEN:
Jag HATAR min Cp morsa...
Just Idag och kommer göra det om hon inte ändra sig...

men men iallafall så ska ni få veta vad jag ska göra om det försätter så här mellan mig och min Cp morsa : 

1.Kommma in på fosterfamilj
2. Sluta gå te skolan
3. Inte lyssna
4. inte snacka  med min morsa.
5. Med mera...

Så där nu vet ni det!

Men men ha det bra puss!!! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej men ge dig nu:o är de så farligt?

2009-08-23 @ 14:42:04
URL: http://lilljatko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0