♥Detta är ett inlägg till en speciell person!♥

♥ MELINDA GUNDMALM! ♥

♥Jag vet inte vars jag ska börja ♥


Du är så jävla underbar,
Jag vet att jag kan snacka med dig om vad som helst.
Och att det stannar mellan mig och dig.
Jag litar på dig till 110 %
Du är en underbar person som
man verkligen inte villl mista.
En värld utan dig skulle inte
Fungera.
Fast om vi inte umgås så mycket
eller gjort det så känns det som
om vi har kännt varandra i evigheter.
Jag kommer inte ens ihåg hur vi började skriva.
Men en sak vet jag och det är att
jag tycker och tyckte att det var super bra.
För kan inte förstå hur jag skulle klara
mig utan dig..  ´
Det skulle finnas svin mycket att skriva om dig
men det skulle ta hundra år att skriva allt..

Men men därför jag skrev det här inlägget var
för att jag verkligen uppskatar att ha dig vid
min sida. Fast om jag skriver sent på
kvällen och du sover så skriver du tillbaka.

Melinda Gundmalm!
Jag älskar dig min gumma!!
ingen mig utan dig alltså!!
Tack för att du finns där!


Kommentarer
Postat av: MäÄLLiS :]

du betyder oxå otroligt mkt, <3

Tack för att du finns :*

2009-08-18 @ 12:55:55
Postat av: sv

Gumman det är ´du som betyder! <3 Oc h det är verkligen tack från mig du ska höra :) så tack gumman<333

2009-08-18 @ 17:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0