12 augusti 2009 :*

Tjena tjena idag blev det att hoppa från hopp bron med amanda,linnni,johanna :) det var väldigt kul :p vi badade fast om det började regna men men sen blev det te kompisarna och sen fara te mig för att hämta sov kläder då passade jag också på att ta min dator och mitt internet :) så nu sitter jag på min dator och johanna på deras :p men iallafall när vi var framme hos dem började vi med att kolla harry potter sen ice age 3 sen vart det tv och det blev scrubs och Ph 4 ( paradies hotel 4 ) sen blev det att gå och fika ocyh nu har jatg suttit vid datorn sen vi slutade fika :p men men ni får ha det göttans :p Skriver antaligen i morgon också ;) Ha det bra :P

Ps. Kämpa på dag 8 komme någon dag!! :p Hoppas ni gillar den :) och ni kan gärna vara snälla och komentera den :) Ha det bra...  Pusss Älskar er!! <3

Tack för dagen mina gummor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0