Torsdag 9/4-09

idag blir det att fara te stugan. 
Jag har igen lust att fara ditt. 
Det kommer inte finnas något att göra där.  Tack vare Poliserna.  Dem ska vara där och ha kontrol över råneträsk..
Så jag ska försöka gnälla på min pappa att han ska ta med sin bärbara internet och dator. så man kan vara inne på msn och allt möjligt och helst att jag kan skriva blogg. 
Just nu när jag har börjat skriva blogg så ska vi fara te stugan som inte har någon dator eller internet.
jag ska ta bilder iallafall på det vi gör fast min diskplay på min kamera är sönder :p  men man måste ju iallafall ha ´bilder från påsken sen så är det ganska roligt när vi kommer bli många där ´det kommer bli Jag, Linda, Ante, Lindas kille Bryne, Mamma, Pappa vi ska vara i våran stuga. sen kommer Sussi, Mobbo fredde, Amanda, sandra, Johanna och kanske skulle veronica och daniel till deras stuga.  och sen så kommer micke och han ska vara i min mosters stuga som är granne med våran :p och sen på fredagen kommer kanske Pernilla ditt och är där ett tag. 
Ja nu vet jag som inte så mycket mer att säga :p 
Så vi får verkligen hoppas på att pappa tar med sin dator så jag kan skriva blogg :) 

Men men ...

Jag älskar er som läser min blogg´:) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0