Torsdag 16/4- 09

idag har jag vaknat kl.  8.00 óch då tog jag och klädde på mig och sen vart det att borsta tänderna och sen skola. 
om jag säger så här det sög att vara i skolan idag.
den längsta dagen..
och ännu värre så har vi haft malin min lärare idag :/ gillar inte henne. 
hon är så sur och gnälig. 
men men sen så slutade vi kl. 15.00 om ni ville veta och sen så har jag gått hem och fixa mig sen tog jag bussen som gick 17.26 från malmsta och så gick jag till sjöparken hade övning med kören där ´:)
och sen vart det att vara där till kl. 20.00 och sen så blev det att gå till min gumma Sanzida och var där i 55 min :) 
sen så blev det att ta bussen som gick 20.55 från lulevägen så den var vid busshålplatsen som jag stod på undefär 21.02 och sen kom jag hem.  :p 
och nu så sitter jag här på datan har nyss varit inne på bilddagboken. 
och är inne på msn :) 
och just nu så skriver jag blogg :)
fast jag måste gå och plugga har kemi prov imon :/
jag kommer få omprov :/
men men nu har jag inget mer att skriva ha det bra puss

Älskar er <333 (K)(L)(K)

Saga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0