Tjena Tjena :)

idag blev det att fara te stugan som ni kanske har läst på mitt inlägg som var tidigare.
sen så blev det att fixa här i stugan och sitta inne i stugan och sen blev det att vara ute också och sen blev det att jag gick in i stugan och satt igång pappas dator. loggade ín på bilddagboken och kollade runt på den sen blev det att jag loggade in på min blogg och nu håller jag på att skriva blogg som ni snart kommer att läsa eller ja det blir ju som nu ni läser den men men :)  imon ska jag försköka att vara lite bättre på att förklara vad jag har gjort under dagen .  Men men imon kommer Johanna och amanda och alla dem andra hitt också =)  å juste idag har mickes skoter gått pajj så han ska fixa den imon och så har han tappat sin mobil idag. så han ska försöka att hitta den.  För den kostar ju som ganska mycket.  Men men så kan det vara. Så ett tips av mig till er.  'Om ni ska fara till eran stuga och ni har en mobil som kostar mycket och ni har hemma en gammal mobil. ta då med den gammla mobilen och lämmna den dyra nya mobilen hemma. för då är ni särker på att ni inte tappar den. 

Men men Ha det bra Puuuuss <3

Älskar er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0