Tisdag 28/4 - 2009 <3

Idag vart det att man tog och sov ett tag sen praoade man och sen så blev det att fara med mamma & Kusin på jysk och dollar och gera com .  lämnade in min mobil så nu har jag en låne telefon och sen så blev det iallfall att fara hem sen så duschade jag och sen så kom johanna, Amanda te malmberget och hoppade av vid presbyron och sen så tog jag buss som gick te gällivare och så hoppade dem på vid badet och så var vi med varandra fast vi åkte runt med bussar :) Och sen så gick vi och åt..   Sen så blev det att man tog och åkte buss från 16.43 te 20.59 ungefär hahha xD
Skojj dag idag iallafall <3
och sen så kom Karro också senare när vi var i gällivare och åkte med oss :)
Dagen utan er skulle aldrig vara lika roligt <3 dem som fattades var bara Linni & Sanzida om dem skulle ha varit med skulle det varit ännu roligare :)
Men men nu ska jag iallafall ta det lungt och drika min Franks och sen ska jag välj sova så att man orkar med praoet imon också :)
börjar som 9.00  :/  Och har prao till 16.00  Men det är ju bara imon för på torsdag ska jag bara praoa till 13.00 .. 
jag vill bara att Amanda & Johanna ska vara med mig hela helgen. ska fråga dem om dem inte kan fara te sin pappa ihelg eller om dem inte kan få sova hos mig hela helgen..  För dem får inte fara te sin stuga.. 
Jag klarar inte av helgen utan dem..
Inte just nu iallafall.... 
Amanda & johanna om ni ser det här så ring mig eller något <3
Jag älskar er <3 

men men nu har jag inget mer att skriva ha det bra puss <3
Älskar er <3

En månad sen nu <3

10 Dagar utan dig Malin hjärtström <3
Vila i frid Malin Hjärtström <3
&
Vila i frid sebastian (sippo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0