Till min gubbe Fanny Amanda Apelqvist <3

Gumman visst vet du att jag älskar dig och jag kommer aldrig kunna leva utan dig. Du är den personen som jag alltid kommer älska hur mycket jag än säger det känns det som om att du inte tror att jag menar det jag säger. Jag är ledsen om jag har varit störd och betet mig som ett sär och cp mot dig.... just nu saknar jag bara dig och vill bara att du ska veta att jag älskar dig. Mest av allt på denna jord och värld <3 utan dig ingen mig <3 fammo älskar sin gubbe <3 Nu och förevigt. <3

Du lyser upp mina mörka dagar. 
Du är en lampa i mitt ansikte som jag verkligen aldrig vill förlora <3
Utan dig skulle jag bara vara i ett mörker varenda dag....  
Lova att aldrig lämna mig <3 jag Lovar att jag aldrig ska lämna dig <3
Jag Älskar dig <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0