Tack För att ni hjälper mig att Skämpa! <3

Jag skulle aldrig vela leva ett liv utan dig. 
Det är du som skriver tíllbacka.
Det är du som skriver tillbacka sms som man börjar gråta till
Exempel det här:
Nej det ska inte hända nånting. Du ska inte ''försvinna'' för du är ljuset i mitt liv. Den som får mig glad fast jag mår dåligt! jag kommer aldrig sluta älska dig<33 Fast än hur meningslöst ditt liv är så tänk bara på dina vänner, för vi kommer alltid vara kvar och älska dig och stötta dig<3 jag älskar dig från jag föddes tills jag dör. Amanda älskar sin gumma petra, det kan ingen ändra på!

Varje gång jag läser det smset gråter jag. 
jag tänker på hur man kan ha en sådan bra vän som dig..
Jag älskar verkligen dig <3

Du och Johanna är lika danna ni bryr er och sanzida och alla andra är Guldvärda också <3
Tack för att ni hjälper mig att skämpa <333

Kommentarer
Postat av: namziie

awwwwwww :*(

2011-03-02 @ 09:55:28
URL: http://kuntidasriprapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0