onsdag 8/4-09

idag har jag varit med Kompisar vi kollade harry potter men jag hann inte se klart den. 
sen så vart det att fara med bussen som gick 15.05 från lassarettet hem. 
och sen så testade jag klädder sen så blev det att fara ut med min syster .
och sen hem och så nu är jag här i min brosas rum på hans data och kollar på tv. 
och skriver blogg. har nyss varit inne på bilddagboken. 
och nu så ska jag bara ta det lungt. 
Det blir att fara te stugan imon så jag kommer inte kunna skriva. 
Men te helgen blir det säkert att köra skoter och hoppa lite gran med den också. 
Sen så blir det att vara med amanda och johanna och kanske sandra också =)
jag saknar verkligen att vara i skogen och ligga i en stuga och höra elden låta.  '
Men men det ska jag ju få göra snart =) 
Men men Tack Ellenor koppari för att du fixade min blogg den vart super fin =) <33

men men ha det bra Puss <333

Älskar er <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0