Om jag säger...... Så menar jag verkligen det <3

Om jag säger.....  Så menar jag verkligen det.  <3

Saknad är ett ord som jag verkligen menar när jag säger det.
Jag älskar dig är en mening som jag verkligen tycker och menar det och jag talar saning.
vänskap är ett ord som jag verkligen vill att mitt hjärta ska behålla.
Om du var här så skulle allt vara bra Det kommer jag alltid lova att det är bara du som kan trösta mig ur mina tankar. 
Och när jag gråter, Gråter jag för dig.
När jag säger att jag gillar dig så gillar jag dig verkligen, 

Därför jag skrev det här är för att jag vill att alla ska fatta att jag inte ljuger när jag säga allt det som jag menar..  
Allt som jag säger kommer ur mitt hjärta och jag ändrar inte på något alls... 

Så Ni ska tro på mig nu när jag säger Jag Älskar er som läser min blogg <3
Tusen kyssar och pussar te er alla från mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0