Mer än 100 gånger skrattade jag. <3

igår på kvällen vart man lite övertrött.
Men det var ju du också eller hur? 
Hahah xD 
Men men vi hade ju kul iallfall på msn . 
du är har så grymt bra hummor.. 
Och det kan jag verkligen lova dig <3
rolig kväll som igår i dag? :)
Du och allt är bara det finnaste som man kan ha roligt med :P
Du fick mig att skratta mer än 100 gånger :p
Det är fan nice att skriva med dig när du är övertrött och på svamel hurmör :)
Då har man nåigot roligt att skriva om :p 

Men men  idag blir det att man är med sanne och sen ska jag kanske sova hos Amanda och Johanna och sen för hoppnings vis blir det att skriva med den roliga personen idag också  :p  satt och skrev i tre timmar med han igår ju :P Hahha xD men men jag skriver kanske senare :P  ha det bra puss <3


Jag älskar er <333

Nalle <3Nalle <3


7 dagar utan dig.
Vila i frid Malin hjärtström. <3

Och vila i frid sebastian (sippo) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0